Monday, May 9, 2011

permulaan.....


haha disebabkan my amoy pon dah mewujudkan blog dia...saya pon mahu begitu jugalah...tapi xlaha pandai sangat an...ni nak uat apo dlu ea...palo dah poning ha...xpola...bio den citokan tontang den poie krusus etika dan penguruan intergriti yang dilaksanakan di IPK pasir puteh ipoh perak....masa at krusus uh aku mula2 samapi...tgk tmpt dia..bapa punya bosan...ada dua tiga bangunan..pastu tmpat tinggal pon aku tgk uzur jek...sedey2...ari pertama lepak at ctu tgk feci mcm sombonk jek...slah sorang feci uh org kg den (pilah) .... tgk mcm xbesh jerrr...tgk trust me...lepas 2 3 ari aku join bnda alah uh...game ie mmg besh...realitinya game uh mcm budak2 lah...cthnyer..uat topeng...pastu pakai then arahan seterusnya kite kne bercakap dengan kawan kite...motifnya adalah topeng itu yang menjadi penghalang kepada kite utk berani tampil ke hadapan bersuara demi keadilan....game seterusnya plak...ala2 mcm cina buta la...mcm2 kami kne kacau..kne potong tali lah...kne cucuk2 ngan feci lah....adoiyai...mcm2 dugaan..tapi semua uh ada makna disebalik game yang menghiburkan itu...makna tersurat yang ada ada disebalik game uh adalah hargailah apa sahaja yang kita ada...kerana jika kita kehilangan sesuatu anugerah itu...kite akan teraba2 utk melakukan pekara yang biasa kita lakukan saban ari...so hargailah apa yang ada pada diri kita ini....nak citer pasal game..mmg banyak game...tapi sampai cni jela den story ea....xsemua yang kita dapat uh sempurna..so hargailah apa yang kita miliki agar apa yang kita miliki uh dapat kita miliki utk selamanya....

2 comments:

  1. huhu , abg om ad blog la , follow u ,
    follow me back , http://farhashazira.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. om... pink la ko... terbaik... like2... pape pon..
    welcome om... aku follow ko... follow aku blk k...
    http://nieza-aiz90.blogspot.com/

    ReplyDelete