Tuesday, May 10, 2011

keriangan di suatu petang......

haha...ni aku nk citerkan sedikit.....citer nie.....MMG TERBAEK !!!!........
kredit to muhammad faris ab sah. kerana sudi membelanjakan saya mkn dan tgk wayang..huhu...tula dah lame x jmpe mmg baik time skol dlu...jmpe sekly...tros 4 jam spent time kongsi2 citer sepanjang menjalani kehidupan masing....tapi bnda yang paling besh...faris dah ada lappy....hahaha...tu tnda kemajuan dalam hidup dia.....ha la mau xnye...dlu dia nak menaip pon aku tgk kelaka...mcm budak umo 2 taun baru blaja nk menulis....huwawawa...(jgn mare faris...)...huhuhu....tapi sekarang...dah totally improve....haha...kredit to faris abusah...hehehe...tapi seyes...kebosanan hidup ari ni dah dipotong apabila dapat hang out ngan mmbr yg pale dah sedia lame gilerrr.....anyway...kebosanan ari ni ditambah plak ngan hp aku yg agak mengampangkan dirinya....xley nk recieve msg n kol....so sape2 yg kol aku...aka msg aku xdpt...mean..hp aku rosakalah uh ea...sobsob..... :'(.....pape pon...kehidupan ari ni agak meriangkan selepas satu pagi aku kebosanan...thakz to faris !  (faris ab sah oke....bukan faris mahusin.....!)...daaaa......!

No comments:

Post a Comment