Friday, May 13, 2011

kekisahan percutian kali nie...

ha...ri nie pakcik nk bercerito ckit pasal sahabat nie...sobab ea bungo den asyik cito pasal mmbr jo...den pon nk samo jo...haha...aku manusia yg suke na pindah randah...sobab ea bapak aku aska...so knelah pindah randah....ha aku mulai ado kawan banyak time aku bersekolah di sekolah menengah kebangsaan tuanku abdul rahman gemas...ha time ni mmg ramai giler ah mmbr yg aku dpt....tu la sobab ea lo aku blik cuty jo...aku msty dtg gemas...tido umah mmbr aku...iaitu bob !

ha nila jojako kacak idaman malaya ha...heeee
haha...mmg aku ngan family ie dah ngam dah...mcm anak dah...sonbab ea..lo blik umah at somban..mmg xdo kawan...at gemoh ni jola kawan yg da lo aku cuty...so aku ni slalu gak kne long journey...tompek firt yg aku akan tujui past blik dari UPSI adalah umah ibunda n ayahanda aku...

tompek tinggal parent den skunk...

ha...dah lopeh den dok golek2 at umah parent den ni...time den nk poie melawat n gurau2 ngan nnk aku...nnk den ni seyes mmg hepi go lucky...dio ponah cito at aku yg dak2 kg lo nampak dia bwk moto mulo lah ngajak g lumbo...hahahaha...aku dgr pon klaka...lo nk ngajak pon...ajak lah cucu dio ni ha...(cewah..mcm koncang na jo moto uh...)hahaha...


ha namo tompek den lahir ha...

dah lopeh kuala pilah den duduki..den g plak umah mmbr den yg gamba dio at atas uh....kek pasir bosa aka big sand..hahahah....

ni ha big sand yg diperkata2kan td..heeee
pastu dah sampai big sand ni...mlm apo laie...g jejalan r ngan mmbr aku...tmpt yg di tujui ?
of course lah ktm gomeh...ktm ni mee sup dio...pehhhh...jgn ckp la...mmg terbaik....! xcayo t dtg gomeh try r rasa...hahaha
lambang wujudnya sebuah pekan gemas..opssss..bandar gemaslah...haha


ha.....dah sampai gomeh ni...apo laie...dah abis lah trip percutian....ni long journey sowng2 nie....haha..bertamu lagi ya....daaaaaa.....syg amoy ! ops ! grrrrr








2 comments: