Tuesday, June 14, 2011

kerja shift malam....

ha...disni beta ingin meninggalkan pesanan beta kat tanah jajahan beta nie....hhaa...disebabkan dah kjer skunk nie...mcm2 lah pengalaman baru yg ditimba...dok bergaul ngan non-malaysian yg boley bercakap melayu dengan fasih...( walaupun kadang2 aku pon xpahe...)....hehe..tapi aku stil respect diaorg...kerja mmg rajinlah...aku pon kalah ngan dia org...tapi ape yg cube aku ceritakan kat cni adalah...aku xpnah kerja shift mlm...so bler kne...mcm terkapai2 ku kelemasan...ha...mcm tulah...mule2 mcm bdk baru lahir...then dah beberapa jam..rulah aku terbiasakan diri kje mlm...yg peliknya time kul 5pg dah...semua g tido..tapi aku ? dok termanggu at tepi2 jalan..haha...ape2 pon...new experience ! i like it oke ! that for this time...bye....


ha mcm ni la rupo ea kjer mlm..hahah...

No comments:

Post a Comment